mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Där rök sommar-lugnet!

Publicerad 2013-07-11 21:54:34 i Allmänt,

Vår jobbiga granne med familj har tydligen bestämt sig för att "flytta" sin uteplats fr framsidan till baksidan, lagom tills vi fått ordning på vår baksida. Anledningen till att vi fixade vår baksida va för att de alltid satt på altanen på framsidan. Å grannarna ifråga är inte direkt lågmälda. De skriker på varandra, spelar hög musik å deras ena dotter har jäkligt svårt att skilja på ditt å mitt samt att hon inte riktigt fattar när man säger nej. Till råga på allt så ska de prompt ha sina kattskrällen ute på baksidan, givetvis bundna så de kissar på vårt staket å gör så att hundarna hela tiden skäller= vi kan inte ha hundarna ute med hänsyn till alla andra grannar. Suck, är egentligen en ganska töntig sak att bli irriterad på men det är ganska störa de när folk inte visar hänsyn.
Tur min snälla mamma va uppe och fixade iordning vår altan på framsidan så den är mysig å användbar. Synd bara att det stinker kattpiss då grannarna anv sin altan som rastgård åt sina katter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela