mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Härliga sommartider!

Publicerad 2013-08-08 11:54:27 i Allmänt,

Det braiga med sommaren är allt roligt och trevligt man kan hitta på när alla har semester! Drömmen för mig som e mammaledig när alla andra i vanliga fall jobbar.

Augusti är en månad fullspäckad med roligheter! En del har vi redan betat av, som mammas syskonträff hemma i Skåne. Mysigt å enkelt att träffa mina mostrar, morbror å kusiner på ett å samma ställe utan att behöva åka halva Skåne runt!
Träffade givetvis pappsens syskon också. De bor ju på samma gata nästan allihopa. 😊

Helgen som kommer är enda "lediga" helgen på vela månaden.
Nästa vecka åker vi till Överkalix på fredagen för att ställa ut Korren, helgen efter ska vi tillbaka till Skåne för att fira underbara pappa som fyller 60(!) å sista helgen är fullspäckad med utställningar! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela