mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Oj oj

Publicerad 2013-08-26 23:21:52 i Allmänt,

Nu va det så där längesedan jag skrev igen. Ska försöka att fördela mina inlägg lite bättre.

Sedan sist så har jag återupptäckt Tradera. Livsfarligt!! Både pga allt man kan köpa men också sälja. Iaf i mitt fall. Måste noga tänka efter annars hade jag nog sålt hela min garderob å handlat nya kläder å prylar åt älskade A. Han har än så länge fått;

1 st underbart jubileumsset fr Po.P (129kr+frakt)
1 st Po.P-set m body å byxa (77kr+frakt)
1st Esprit-set m 2 tröjor å 1 par jeans för 62 kr inkl frakt
1 st Villervalla body för 32 kr inkl

Å sist men inte minst, en signerad Lisa Larson-bulldogg ut hennes serie "Kennel" gjord för Gustavsberg!

Sj har jag sålt 2 klänningar å ett par skor så här långt! Är en ganska befriande känsla när man får mailet om att auktionen år avslutad!

Vi har oxå hunnit vara på vårt första "Kyrkis" dvs Kyrkans Barntimme. Väldigt trevligt va det, vi fikade, sjöng lite sånger, barnen lekte å vi vuxna snackade! Något vi absolut kommer gå på igen!

Annars är det dags för babymassage igen på o sådant. Förra gången va väldigt uppskattad av fisen. Då körde vi ben, denna gången blir det mage/bröstkorg!

Nä, dax å sova. Imorgon ska vi veckohandla å fortsätta tvätta!

Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela