mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Spännande!

Publicerad 2013-08-27 13:37:33 i Allmänt,

För ett bra tag sedan anm jag mig till att bli en sk Buzzador;are via buzzador.com

Detta innebär att man väljs ut till olika kampanjer där man får testa olika saker gratis i utbyte mot att man recenserar produkterna och sprider det man tyckte vidare. Bl.a får man kuponger som man ska dela ut bland vänner och bekanta som ger dem rabatt mm på produkten man testar.

Detta är min första kampanj och det vi ska hetsa är rengöringsmedel från Cillit BANG, specifikt den mot kalk och smuts. Passar perfekt hos oss då vi var väldigt hög kalkhalt i vattnet och måste kalka av duschväggarna minst en gg/v. Använder just nu Ajax men tycker inte den är super.

Är ni också sugna på att anm er eller bara vill läsa mer om vad Buzzador är gå in på; www.buzzador.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela