mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Mamma-shopping

Publicerad 2013-07-07 00:43:18 i Allmänt,

Har varit å handlat lite nya kläder idag för första gången sedan bebis kom ut. Efter 12 tappade kilo å en gravidmage mindre va det kris i garderoben. Fast det är himla skönt att åka å shoppa kläder pga att de man har blivit för stora. Har alltså tappat de 10 kg jag gick upp under graviditeten plus 2 till. Det bådar gott inför kommande kilon som ska bort. Totalt ska runt 25 kg bort. Bara 13 kvar nu!!

Dagens shopping gick i fyndens tecken! Det blev en tur till Lager157, där en helt ny garderob inhandlades för 1500 spänn. Det blev jeans, tröjor, linnen å så klart lite småplock till Alvin!! Svårt att låta bli.. Är iaf super-duper nöjd med det jag hittade, framför allt jeansen!

Nä nu ska vi försöka sova lite! Go natt alla!! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela