mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

En dag kvar..

Publicerad 2013-06-09 11:49:43 i Allmänt,

Iaf enligt alla beräkningar. Men tror det dröjer ett tag till innan Alvin tittar ut.. Börjar bli lite nervöst nu! Det är många tankar som har börjat snurra i huvudet. Inte så många ang själva förlossningen men om tiden innan.
Hur kommer det börja?
Kommer vattnet gå? Eller börjar det med verkar?
Många hur som man undrar över.. Det är ju inget man varit med om tidigare så har ju ingen aning om hur det ska/kommer kännas. Det gör mig lite nervös..
Å kroppen är på helspänn.. Har jättesvårt att sova, kommer inte till ro på nätterna å börjar bli mör i hela kroppen. Men det är ju som det ska vara. Lite drygt bara att vara så där trött jämt..

Nä nu ska jag vila en stund.. Skönt att det är dåligt väder ute då får man inte dåligt samvete när man ligger kvar i sängen å degar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela