mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Näsan i blöt

Publicerad 2013-06-29 17:54:51 i Allmänt,

Hur kommer det sig att vissa människor alltid måste lägga sin näsa i blöt? Blir så trött på det..
Vissa val gör man av en anledning å folk som försöker ändra på dessa val utan att man blir tillfrågad om man vill ändra på valet är det värsta som finns.

Jag har av vissa anledningar valt att inte ha någon större kontakt med min mormor. Tyvärr verkar det finnas släktingar som inte riktigt kan acceptera detta val. Vilket gör mig både besviken å ledsen. Jag vill inte bli påpackad en relation som jag inte är intresserad av att ha. Min mormor får skylla sig själv att det blivit så då hon sårat mig oerhört men inte verkar inse detta själ. Det är bara synd om henne då jag inte hör av mig till henne osv. Hon tror att hon kan säg vad hon vill å bete sig hur som helst mot sin familj utan att det får konsekvenser. Något som i min värld inte är ok å som gjort att jag inte är speciellt sugen på någon kontakt med henne.
Dock verkar det som om bara för vi har fått barn så ska någon form av kontakt uppstå igen vare sig jag vill eller ej. Nä usch. Klumpen i magen bara växer å jag blir mer å mer irriterad ju mer jag tänker på det. Å det värsta är att mormor inte ens har kunnat ringa till min mamma om nr i j adress utan har gått till en annan släkting, som jag inte heller har någon kontakt med direkt. Som i sin tur givit ut mitt nr utan att kolla om det är ok.

Nä nu har jag skrivit av mig lite... Nu ska resten av lördagskvällen ägnas åt bebisgos med min underbar son!! ❤
Det är nästan så jag hoppas att personen det berör läser detta inlägg å får lite dåligt samvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela