mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Ingen toppendag..

Publicerad 2013-05-29 12:57:28 i Allmänt,

Hormonerna i kroppen ligger på max idag.. Mår illa, är trött, seg å har en fruktansvärd huvudvärk. Å ont i mina händer. Funderar på om jag i min okänslighet har lyckats göra illa ett finger.. :( det är lite blåaktigt å svårt att böja. Tyvärr går det ju inte att se om det är svullet då alla mina fingrar ser ut som grillkorvar. Kan inte heller känna om det är varmt pga avdomnade fingrar på andra handen. Sambon får ta en titt på det när han kommer hem.

Ska försöka samla energi till att ta en tur med hundar och barnvagn. Så att vovvarna får vänja sig vid att den numera kommer hänga med på promenaderna.

Har ytterligare ett paket att hämta ut också. Mina amningsbh:ar fr glammom.se har kommit! Ska bli kul å se om de är lika fina i verkligheten som de va på hemsidan! Beställde en karamell å två vardags bh:ar. Lägger upp lite bilder när de är hämtade å provade.

Nä ska nog ta en Alvedon å försöka vila lite. Å hoppas att huvudet vill vara med sen!

Trevlig onsdag alla!

Så här kul hade våran stora kille igår kväll, å tydligen fortsatte festen på morgonkvisten efter husse gått till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela