mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Dessa barnbaciller.

Publicerad 2013-10-11 16:54:46 i Allmänt,

Måste nog vara överkänslig eller nått! Hade precis hunnit bli frisk, å nu är jag dyng-förkyld igen. Suck...
Men det är väl lika bra att vänja sig! Kommer ju säkerligen inte bli bättre när lilla A börjar dagis.

Lite trist bara att både jag å A mår skrutt. Avbokade en natt på hotellet för säkerhets skull. Vi ska ju åka till Sundsvall och visa hund i helgen! Lagom kul med dunderförkylning i kroppen. Men men.. Bara att knapra Alvedon/Ipren å halstabletter så klara vi det också!

Nä dags å packa så allt är klart tills i morgon bitti, blir en tidig start på dagen så det enl GPSen tar ca 4h här ifrån till Sundsvall! Önska oss lycka till...

Kommentarer

Postat av: Johanna Retrolover

Publicerad 2013-10-25 21:31:51

OUFF, sådär kommer det också bli för mig när bebis börjar på förskolan :) Hur som helst, ville bara kika in och lära känna dig lite mer. Hoppas du får en jättefin fredag!

Svar: Hej! Va roligt att du tittade in! Är lite dålig på att skriva ännu. Är fortfarande ganska ny inom bloggeriet. Är ett bra ventilationsforum tycker jag..
Älskar din blogg, blir så glad av den! ❤️

Ja jag fasar inför dagis/skola.. Kommer väl få skaffa ett jobb som man kan jobba hemifrån med. Ha ha..

Hoppas du tittar in igen! 😊
Caroline Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela