mammamatte.blogg.se

Välkomna hit! Denna blogg handlar om allt mellan himmel och jord men framför allt ett ställe för mig att vädra tankar och funderingar kring livet och allt där omkring. Jag som skriver bloggen är en en mammaledig agronomstudent som blev mamma för första gången för ca 4 mån sedan. Tillsammans med sambon har jag även två hundar som vi åket land och rike runt för att visa upp på diverse hundutställningar! Vi är kort och gott en mammamatte och en hussepappa och denna blogg handlar om oss och vårt liv! Läs, njut och hoppas ni kommer följa oss!

Roligheter!

Publicerad 2013-10-06 08:06:57 i Allmänt,

Tjoho vilken trevlig helg! 

Igår hade vi lite kalas för älskade M som fyller år i morgon. Det blev en trevlig middag med (nästan) alla våra föräldrar på plats, bara min pappa som saknades. Vi åt gott, pratade å bara myste!

A fick finaste fårskinnet till vagnen så nu lär vi inte behöva någon åkpåse i vinter om det inte blir snorkallt! Han har även fått två härliga overaller som kommer bli super!

Idag ska jag, lilla A å lilla A's mormor åka en sväng till Stockholms mässan i Älvsjö. Vi ska besöka underBARA BARN/ Hem & Vilka/ Choklad- mässorna som går. Trevligt med 3 mässor på en gång. Ska bli kul å se om man kan göra några trevliga fynd!

Nähä, dax för lite frukost så vi kan bege oss mot Sthlm!

Trevlig söndag alla!!


M:s goda födelsedagatårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela